بی تو ...







بی تو ...  

           


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟



دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟



آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو



زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟



هر چه می خواهیم " آری " از همین امروز



از همین امروز ، مال ماست ، می دانی؟



گرچه من ، یک عمر همزاد عطش بودم



روح تو ، هم سایه دریاست می دانی؟



دوستت دارم!» همین !!! این راز پنهانی



از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟



عشق من ! بی هیچ تردیدی بمان با من



عشق یک مفهوم بی «اما» ست ، می دانی؟

         

            

(( با تشکر از حسن آقا جهت ارسال این مطلب ))

 



نظرات شما عزیزان:

M.a.r.y
ساعت19:21---7 آذر 1389
اره صفحـــه بندی شد ... مرسییییییییی عزیزممممم
راستی هـــروقت اپ کردی بگی هــا . نگی به ضررتـــه
چـــون اگه بهم بگی اپم منم میام نظـــربارونت میکنم خـــانومی


hassan
ساعت20:22---13 آبان 1389
دوباره سلام....

راستی عزیزم من شما رو با افتخار لینک کردم...

شاد باشی.....


hassan
ساعت19:58---13 آبان 1389
ســـــــــــــــــلام.... خوبی..

ممنونم از حضور سبزت....

عزیزم باعث افتخارم بود که شعر منو تو وبلاگت گذاشتی..

راستش من خیلی این شعر رو دوست دارم..

راستی میگم کدوم فال عشق رو میگی؟منظورت همون قلب هاست؟

اگه منظورت قلب نباشه خوب تو لوکس بلاگ اون امکاناتش هست.. مثل:فال عشق و نظر سنجی ....

راستی اگه دوست داشتی وبلاگتو تو اون سایت کسب در آمد رایگان ثبت نام کن...

بابات هر کلیکی که از وبلاگت کنند همون لحظه پول میره حسابت...

بازم به خونه خودت سر بزنی ها...

بهاری باش...

پس فعلا..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 13 آبان 1389برچسب:, | 18:6 | + | موضوع: <-CategoryName-> |